یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۶:۰۵:۳۴

1.8 میلیون تن کالا در بندر کیش تخلیه و بارگیری شد.

باشگاه خبری فراساحل: مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش از کابوتاژ یک میلیون و 509 هزار و 430 تن کالای غیر نفتی در این بندر خبر داد. مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش ضمن اعلام خبر تخلیه و بارگیری 1.8 میلیون تن کالای نفتی و غیرنفتی در این بندر طی 11 ماه گذشته، از افزایش 23درصدی جابجایی خودروهای مسافران در مسیرهای دریایی خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، محمد جهانشاهی نسب با اشاره به تخلیه و بارگیری یک میلیون و 827 هزار و 413 تن انواع کالای نفتی و غیر نفتی در بندرگاه این جزیره از ابتدای سال 95 تا ابتدای اسفند ماه جاری، اظهار داشت: از این میزان، یک میلیون و 562 هزار تن کالای غیر نفتی و 265 هزار و 405 تن کالای نفتی اختصاص دارد.

وی سهم عملیات مربوط به صادرات غیر نفتی در این بندر را رقمی بالغ بر  چهار هزار و 102 تن با افزایش سه درصدی و حجم واردات اینگونه کالاها را 48 هزار و 476 تن با کاهش 31 درصدی اعلام کرد. مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش از کابوتاژ یک میلیون و 509 هزار و 430 تن کالای غیر نفتی در این بندر خبر داد. وی مجموع تردد شناورها به بندر کیش را 11 هزار و 637 فروند اعلام کرد و افزود: طی این مدت، 51 هزار و 802 دستگاه خودرو توسط شناورهای لندینگ کرافت در مسیرهای دریایی جزیره کیش به چارک و آفتاب و بالعکس جابجا شد که افزایش 23 درصدی را در این بخش شاهد بودیم.

این مقام مسؤول از ترابری 341 هزار و 284 نفر مسافر از طریق این بندر سخن به میان آورد و گفت: در این زمینه نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد 3 درصدی به ثبت رسید. جهانشاهی نسب در پایان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 399 هزار و 893 نفر در آب های این جزیره مرجانی، گشت دریایی با شناورهای تفریحی را تجربه کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 60 درصد افزایش داشته است.



  کد خبر : 3337
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :